Onze werkwijze

Persoonlijk, proactief en transparant.

Wij beheren actief uw verzekeringsportefeuille, personeelsregelingen en het proces van verzuimbegeleiding. Regelmatig hebben wij met u contact om de regelingen en verzekeringen up to date te houden. Ook in geval van schade kunt u een beroep op ons doen en staan wij direct voor u klaar. Vooraf gaan wij met u een transparante dienstverleningsovereenkomst aan, zodat u exact weet welke diensten u van ons mag verwachten en welke kosten wij hiervoor in rekening brengen. Bij voorkeur werken wij namelijk niet op provisiebasis, zodat wij u altijd onafhankelijk kunnen adviseren.

Onze aanpak:

  • Doorlichten

    Wij komen bij u langs om uw risico’s en doelstellingen te inventariseren en geven u een passend advies.

  • Denken

    Sommige risico’s wilt u zelf dragen. Wij adviseren u welke risico’s u beter aan een ander over kunt overlaten.

  • Doen

    Voor de risico’s die u wilt verzekeren, onderhandelen wij met verzekeraars over goede tarieven en voorwaarden.

  • Doorpakken

    Wij houden uw verzekeringen up to date en bij schade en mutaties nemen wij u veel zorg uit handen.

ADRES

Oud-Loosdrechtsedijk 19

1231 LN Loosdrecht

TELEFOON

020 – 30 20 091

EMAIL

info@qbenefits.nl

FAX

020 – 20 31 288

KVK & AFM

NL50580043

12039900

BTW

8228.18.085

Contact

RISICO MANAGEMENT

VERZEKERINGEN

Financiële vraagstukken

ARBEIDS-

VOORWAARDEN EN PERSONEEL

VERZUIM-

BEGELEIDING

PENSIOENEN

Contact

Stuur ons een email of bel ons op 020 – 30 20 091.

Niet goed leesbaar? Verander de tekst.

Start typing and press Enter to search